Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

''Εκείνος που βρήκε την Αλήθεια...''



Μια εκ βαθέων εξομολόγηση             
 
O π. Gabriel Bunge, ήταν παπικός, μετά απο δεκαετίες θεολογικής έρευνας και προσευχής, ο π. Gabriel το 2010 έγινε Ορθόδοξος προκαλόντας πάταγο και το μένος του Βατικανού, τον ονόμασαν προδότη. (...)

''Δεν ήθελα να κάνω τίποτα άλλο από το θέλημα του Θεού. Επαναλάμβανα συνεχώς στην προσευχή μου: «Εάν δεν είναι σύμφωνο με το θέλημά Σου, στείλε μου ένα σημάδι. Μόνο Εσύ μπορείς να με εμποδίσεις να το κάνω»!

Δεν έχω τίποτα -το έχω ξαναπεί αυτό- ενάντια στους καθολικούς. 
 
Εγώ απλά πιστεύω στήν Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία...'' ~ π. Gabriel Bunge
 
Είναι διδάκτωρ στη φιλοσοφία και στη θεολογία. Επίσης είναι πατρολόγος εξειδικευμένος στον αββά Ευάγριο τον Ποντικό. Από το 1980 ζει σαν ερημίτης στην Ελβετία, στην Σκήτη του Τιμίου Σταυρού.
 
Ολόκληρη η εκ βαθέων εξομολόγηση του πάτερ εδω 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Share this